onsdag, april 08, 2015

Träning dax igen

Påskhelgen har vart underbar. Vi har träffat nära släktingar och det har varit lite trevligt och göra det efter förkylningen och sådär. Det har varit trevligt att göra det. Sen har vi försökt att få igång hans son och gjort lite granna.

Sen har jag tvättat sex tvättmaskiner nere i tvättstugan. Upp och ner och upp och ner och springa. Men jag hatar att ha tvätten i vardagsrummet så jag gör det hellre och springer upp och ner och gör iordning det här faktiskt. Då känns det klart. När vi har varit borta så blir det mycket tvätt och det känns jättebra att ha fått gjort det här. 

Efter 1,5 veckas uppehåll så ska jag gå och träna tänkte jag nu. Jag ska ta det som jag inte kan komma med på alltid, så nu ska jag ska och gå på vattengympa nu klockan 1 och träna.  Det ska bli väldigt gott faktiskt.

Och äntligen så kommer jag ut på min balkong! Så nu ska jag städa den och göra i ordning den. Göra den vårfin och plocka. Men blommor och sånt väntar jag med och köper när jag får nästa klirr med lön. Ni får gå ut i det fina solvädret och ha det så gott!


Vi gick på vattenträning och det är jätteroligt att min gamla kollega var med också. Sen åkte vi till Märtas Cafégränd som har delikatesser och sånt. Där tog vi faktiskt en surdegssmörgås med lite kyckling och mango i och så gjorde hon en varm macka på det. Gud, vad god den var! Vi satt ute och hade allmänt trevligt, satt och pratade och tjötade lite. Det var riktigt gott att hon följde med. 
Så var jag med henne till Rusta och var inne där och tittade litegranna.
Ja, sen blev det TV-soffehäng här på kvällen. Vi såg på Arga snickaren. Så dagen var väldigt trevlig.

 


Inga kommentarer: