fredag, juli 19, 2013

Fallsdagar

Fredagen vaknade vi som sedvanligt sent. Så åkte vi in till Vänersborg, tog vi en sväng dit och köpte presentkort till hans pojke. Och det var väldigt fina och lite käcka grejor där inne.

Keno - jättekäcka promenadskor, Fjällrävens kläder. Jag blev jättesugen när jag var inne på Snäjk där. Sen tog vi och åkte till Ritz och köpte en tårta han hade beställt då. En prinsesstårta med ”spaker”, det var alltså grädde med krossad mörk choklad i. Det var väldigt gott i prinsesstårtan. När vi kom hem till honom så gjorde vi pannkakor. Och det var riktigt goda pannkakor han hade gjort. Det var riktigt smarrigt.

Sen kom pojken och hans kompis och så åt vi den här tårtan och kaffe. Sen gick han ut och firade sig själv på fallens dagar.

Vi gick ner till Emmas och någon som såg på fejan att vi var där nere frågade om vi skulle komma bort till några kompisar. Så gick vi dit och drack lite whisky och lite allt möjligt tjoflöjt. Jag tänkte ta bussen hem men så blev det inte för jag missade ju den så jag blev kvar hos min lilla älskling. 


Inga kommentarer: