torsdag, juli 18, 2013

Årjäng




Vi tog väg 172 upp mot Årjäng. Det var lite trevligt och åka runt Dalsland. Det var jättef
int väder och vi hade caben öppen. Sen åkte vi in till mysiga DALSLAND  Det var ett jättefint och mysigt ställe. Där grillade vi och jag fick lite rött vin, det kan jag varmt rekommendera till grillat kött. Jag kommer inte riktigt ihåg namnet men jag ska lägga ut foto på detta. Sedan drösade vi hemöver och då stannade vi vid Sibylla och tog oss snabbmat. Sen så gick vi hem och satte oss på balkongen och bara var helt slut. Det var en väldigt trevlig resa, sen åkte vi över Dals Rostock på vägen hem och det var väldigt trevligt och åka den vägen, men det var likt sig tyckte jag.  Det var förfallet en del hus och sådär. En trevlig resa och varmt och gott men det regnade ju det sista hos dom. Ni får ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: