söndag, mars 03, 2013

mysig morgon

Söndag morgon tog vi en rejäl frukost. Vi åt ägg, flingor och yoghurt, smörgås och kaffe. 
  Sen tog vi bilen och åkte ut till hans bilgarage. Han hade en Porsche 911, -77. När jag såg den tänkte jag hjälp, hur många timmar ska han inte lägga på den? Den var nerplockad. Så att hans kollega köpte den här bilen, och jag blev riktigt glad egentligen men lite vemodigt också för honom att bli av med den.


 Sen gick vi på kvarterspizzerian där borte hos han. Det var lugnt och gott. Så tog jag bussen hem och då träffade jag en gammel bekant som jag träffade på julafton för två år sen. Väldigt trevlig och prata med. Vi har samma gemenskap och jag fick förstärkt mer vad jag tycker om personen.Det var väldigt positivt och bra. Ni får ha det så gôtt!

Inga kommentarer: