måndag, januari 21, 2013

full speed

God morgon!

 Nu är det måndag morgon, ny vecka, ny arbetsdag. Det var full speed med en gång! Det kändes lite gott att få komma iväg och jobba. Det bara krånglar med datorer, det är datorer i ett nötskal! Det är lite segt och så där, men det får gå. Sen åkte jag hem och bara ringde till mamma och frågade hur det var med henne, och sen stack jag ner på min vanliga veckoträning. Det var den vanliga tränaren, så det var ju himla gott det!

 Efter träningen tog jag bussen hem och nästan bara stupade i säng, jag orkade inte göra nånting. Men det är så skönt att sitta på bussen och lyssna på den här Femtio nyanser av mörker. Den är väl ”sådär”, boken, men jag får väl lyssna färdigt på den i alla fall. Men jag vill lyssna på trean också, tror jag, sen. Så skickade jag ett sms till min lilla sötnos, men jag har väl inte skrivit god natt ens, jag måste ha varit trött igår! Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: