måndag, april 02, 2012

arbetstag


God morgon!

Ny arbetsvecka, nya arbetstag igen. Jag vaknade före klockan idag och jag var jätteglad att jag kom upp och inte var så himla trött på morgonen!

Jag sitter här och dricker till och med kaffe – det har jag inte gjort på evigheter! Det är lite gött att få lite varmt i sig lite varmt i kroppen. Sen får ni se det roliga kortet på Zassi – Zafira, hon räcker ut tungan och ser lite rolig ut på kortet! Ni får kika på det!

Jag kände nästan inte för att gå på något vattenpass. Jag åkte hem och fjäskade med katten och så tog jag och åkte tillbaka. Jag gick på träningen, kände att det var lite trögt, men det gick ju bra. Få se om jag kommer med imorgon med då. Men det känns inte roligt och vänta så där. Man blir inte motiverad till 100%. Föreningslivet börjar och plinga in igen här. Dom undrar vad som händer och sådär. Men jag bryr mig inte. Livet får gå vidare. Föreningsmänniska kommer jag inte och vara något mer. Det har jag bestämt mig för. Usch, säger jag bara! Nu blir det bara att jag tar det lugnt. Ska krypa ner i sängen och lägga mig. Så får vi se hur dagen blir imorgon.
Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: