tisdag, oktober 18, 2011

Ursäkta mina kära bloggare

Jag har inte haft lust och blogga överhuvudtaget. För vi har haft stressigt både hemifrån och i jobbet. Jag vet inte vad jag ska skriva om.
Jag har varit och tränat och jobbat. Slitit med mitt älsklingshus – det är borta och det är lite sorgligt. Jag mår skit efter det. Så att det känns inte så kul. Det känns lite stressigt och så men det blev färdigt i fredags eftermiddag, klart med pengar och alltihopa.
Nu äger min halvsyster mitt hus. Det är väl kul så, men vi träffas ju inte så ofta. Vi springer inte ner dörrarna hos varandra. Hon har bara varit här en gång sen jag flyttade in och jag har bott här snart i 6 månader. Och det är  väl samma med mig, jag har inte varit hos henne på många år.
Nu ska jag iväg och träna igen. Sitter här och tycker synd om mig själv. Men jag ska försöka få ordning på mitt hem här. Så nu har jag det och fokusera på, göra det hemtrevligt och så. Och det är jag inte så bra på, och göra i ordning fint. Men jag ska försöka i alla fall.



Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: