torsdag, oktober 20, 2011

snart helg

God morgon!

Torsdag morgon… glömmer att ställa klockan, jag vaknar halv sju! Så jag bara rusar iväg, och fick hoppa in på Ritz och köpa mig en smörgås och äta lite frukost. Sen har jag haft lite prov med en elev. Det verkar som det går bra, det kanske blir ett G eller lite mer än G på provet. Det tror jag känns väldigt bra. Sen har jag haft möten och lite såna saker, och till och med kom jag med på vattenpasset, det känns jättehärligt! Nu kan jag gå två gånger! Det är härligt väder, och vi har varit på biblioteket, jag och en kär kollega, och hämtat lite böcker till våran bikupe-verksamhet på onsdag kväll. Nästa vecka är det mycket kvällar för mig, men det ska bli kul, faktiskt!
 Men ni får gå ut i det fina höstvädret, det är härliga färger ute nu!
Jag åkte hem och hämtade mina kläder till vattenpasset. Det var så snällt av min kollega, jag fick åka med henne fram och tillbaka till vattenpasset, det var riktigt skönt, faktiskt! Det var helt underbart! Sen satt jag och såg på tv, jag såg Halv åtta hos mig. Jag tyckte det var lite trevligt, det var från Värmland, där jag kommer ifrån! Nu satt jag och tittade på Anna Skipper och hennes hokus-pokusgrejer.  Det är ju roligt att det händer nånting. Sen såg jag på Lyxfällan, jag blir mörkrädd! Men jag kan ju inte slita mig från min Camilla Läckberg-bok, den är ju helt otrolig! Jag bara måste hålla på och lyssna på den!
Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: