tisdag, januari 18, 2011

vattenpass

Usch vad seg som en råtta jag är idag! Jag bestämde och ta en senare buss upp. Men det är grusat härute nu så nu kan man ju gå alla fall på vägen. Det är lite normalt fast man får ha broddar på sig.
Nu har jag gjort mig en smoothie med lite frukt och yoghurt och lite socker hade jag i också, men det är inte så bra. Tänkte jag skulle piggna till här idag.  Idag är det vattengympa igen och lite möten.
Och så får vi heja på Hjortmosseskolan 4-5U. Dom är med i Vi i Femman idag klockan 5 på Radio Väst. Det är himla kul. Jag kan tyvärr inte höra på det då men jag får väl höra på det sen när jag kommer hem. Det finns väl eftersänding på Radio Väst. Men ni får ha en härlig morgon så ska jag fortsätta och klä mig.
Det var så roligt, med en poäng så gick 4-5U vidare till final i Vi i Femman. Dom är så duktiga. Grattis på er, ni är så duktiga i klassen!
Efter jobbet så gick ner jag till vattengympan själv den här gången. Det var lite tråkigt och inte ha någon kompis med sig faktiskt. Men det gick ju bra. Jag tycker hon är så himla bra, Anna-Lena som håller i vattengympan. Så att det var ju väldigt trevligt. Jättegulligt av Henke och hämta mig så jag slapp och gå i halkan. Det var helt underbart. Jag tog mig bara lite mat för fisken var inte så god på jobbet.


Inga kommentarer: