torsdag, maj 20, 2010
sovmorgon
God morgon! Jag har lite sovmorgon idag! Det är så gott att förre vice ordförande få jag åka med upp idag, helt underbart! Det ska bli skönt, då slipper jag stressa här på morgonen. Jag känner mig lite trött i huvet, jag har ont i huvet och så där, jag vet inte vad det är, jag känner mig inte riktigt bra. Jag vet inte om jag ska åka eller inte. Jag väntar några minuter till, jag ska få i mig lite kaffe och så. Så är det, det är torsdag. Det är bara en dag kvar av arbetet, det ska bli skönt att vara ledig, lite avkoppling, det ska bli underbart! Så får vi se vad som händer här under dagen, så får ni ha det så gott!
sovmorgon
God morgon! Jag har lite sovmorgon idag! Det är så gott att förre vice ordförande få jag åka med upp idag, helt underbart! Det ska bli skönt, då slipper jag stressa här på morgonen. Jag känner mig lite trött i huvet, jag har ont i huvet och så där, jag vet inte vad det är, jag känner mig inte riktigt bra. Jag vet inte om jag ska åka eller inte. Jag väntar några minuter till, jag ska få i mig lite kaffe och så. Så är det, det är torsdag. Det är bara en dag kvar av arbetet, det ska bli skönt att vara ledig, lite avkoppling, det ska bli underbart! Så får vi se vad som händer här under dagen, så får ni ha det så gott!
onsdag, maj 19, 2010
sol skiner gött
Godmorgon på er. Solen skiner genom fönstret. Det är härligt ute. Henrik har gjort lite majonnäs med citron, vad mumsigt det var. Då kokte han några ägg till mig i morse och kokade kaffe. Det var jättegulligt.
Men jag vet inte, jag orkar snart inte med mina tabletter jag fått för blodtrycket. Jag känner mig orkeslös, aldrig varit med om något liknande. Jag känner mig tröttare och tröttare för varje dag. Jag vet inte hur jag ska göra med detta. Sluttjatat om detta nu…Ja, jag tror det blir en härlig dag. Idag får vi besök här hemma i eftermiddag så det blir lite kul. Men ni får ha en bra dag.
Nu ska jag springa iväg till jobbet.
Till sommaren får jag motion, för jag ska vara hundvakt två veckor i sommar, men det är under tiden Henke jobbar. Jag tycker det ska bli roligt faktiskt, att passa en hund, och få komma ut och röra på sig, och inte bara bli sittande soffande, och få lite sällskap på dagarna. Jag har ju ingen bil, ingenting under fyra veckor, vad ska jag göra då? Jag är ju här ute. Då kan jag ju lika gärna gå och strosa med en hund, och prata med den och få lite sällskap. Så kanske jag får gjort lite grand här hemma också. Och att få komma ut och röra på sig, det ska bli kul. Hon ska komma och hälsa på en helg, så får vi se om vi trivs ihop. Hon var här idag, hon var jättesöt, helt underbar, mumsig! Ni ska få se en bild på henne till helgen.
Men jag vet inte, jag orkar snart inte med mina tabletter jag fått för blodtrycket. Jag känner mig orkeslös, aldrig varit med om något liknande. Jag känner mig tröttare och tröttare för varje dag. Jag vet inte hur jag ska göra med detta. Sluttjatat om detta nu…Ja, jag tror det blir en härlig dag. Idag får vi besök här hemma i eftermiddag så det blir lite kul. Men ni får ha en bra dag.
Nu ska jag springa iväg till jobbet.
Till sommaren får jag motion, för jag ska vara hundvakt två veckor i sommar, men det är under tiden Henke jobbar. Jag tycker det ska bli roligt faktiskt, att passa en hund, och få komma ut och röra på sig, och inte bara bli sittande soffande, och få lite sällskap på dagarna. Jag har ju ingen bil, ingenting under fyra veckor, vad ska jag göra då? Jag är ju här ute. Då kan jag ju lika gärna gå och strosa med en hund, och prata med den och få lite sällskap. Så kanske jag får gjort lite grand här hemma också. Och att få komma ut och röra på sig, det ska bli kul. Hon ska komma och hälsa på en helg, så får vi se om vi trivs ihop. Hon var här idag, hon var jättesöt, helt underbar, mumsig! Ni ska få se en bild på henne till helgen.
sol skiner gött
Godmorgon på er. Solen skiner genom fönstret. Det är härligt ute. Henrik har gjort lite majonnäs med citron, vad mumsigt det var. Då kokte han några ägg till mig i morse och kokade kaffe. Det var jättegulligt.
Men jag vet inte, jag orkar snart inte med mina tabletter jag fått för blodtrycket. Jag känner mig orkeslös, aldrig varit med om något liknande. Jag känner mig tröttare och tröttare för varje dag. Jag vet inte hur jag ska göra med detta. Sluttjatat om detta nu…Ja, jag tror det blir en härlig dag. Idag får vi besök här hemma i eftermiddag så det blir lite kul. Men ni får ha en bra dag.
Nu ska jag springa iväg till jobbet.
Till sommaren får jag motion, för jag ska vara hundvakt två veckor i sommar, men det är under tiden Henke jobbar. Jag tycker det ska bli roligt faktiskt, att passa en hund, och få komma ut och röra på sig, och inte bara bli sittande soffande, och få lite sällskap på dagarna. Jag har ju ingen bil, ingenting under fyra veckor, vad ska jag göra då? Jag är ju här ute. Då kan jag ju lika gärna gå och strosa med en hund, och prata med den och få lite sällskap. Så kanske jag får gjort lite grand här hemma också. Och att få komma ut och röra på sig, det ska bli kul. Hon ska komma och hälsa på en helg, så får vi se om vi trivs ihop. Hon var här idag, hon var jättesöt, helt underbar, mumsig! Ni ska få se en bild på henne till helgen.
Men jag vet inte, jag orkar snart inte med mina tabletter jag fått för blodtrycket. Jag känner mig orkeslös, aldrig varit med om något liknande. Jag känner mig tröttare och tröttare för varje dag. Jag vet inte hur jag ska göra med detta. Sluttjatat om detta nu…Ja, jag tror det blir en härlig dag. Idag får vi besök här hemma i eftermiddag så det blir lite kul. Men ni får ha en bra dag.
Nu ska jag springa iväg till jobbet.
Till sommaren får jag motion, för jag ska vara hundvakt två veckor i sommar, men det är under tiden Henke jobbar. Jag tycker det ska bli roligt faktiskt, att passa en hund, och få komma ut och röra på sig, och inte bara bli sittande soffande, och få lite sällskap på dagarna. Jag har ju ingen bil, ingenting under fyra veckor, vad ska jag göra då? Jag är ju här ute. Då kan jag ju lika gärna gå och strosa med en hund, och prata med den och få lite sällskap. Så kanske jag får gjort lite grand här hemma också. Och att få komma ut och röra på sig, det ska bli kul. Hon ska komma och hälsa på en helg, så får vi se om vi trivs ihop. Hon var här idag, hon var jättesöt, helt underbar, mumsig! Ni ska få se en bild på henne till helgen.
tisdag, maj 18, 2010
I den innersta kretsen
Recension av boken:I den innersta kretsen av Viveca Sten
Startskottet till Gotland Runt avfyras utanför Sandhamn en solig julidag. En stor Swanbåt ligger längst fram, men plötsligt faller den av. Skepparen är skjuten, mitt på öppet hav.
Offret visar sig vara Oscar Juliander, framgångsrik seglare och vice ordförande i Kungliga Svenska Segelsällskapet. På ytan en känd och etablerad advokat, men skenet bedrar.
Thomas Andreasson och hans poliskolleger börjar kartlägga Julianders liv, och de förs in i överklassens salonger bland hemligheter och lögner.
kopiera från bokus.se
Nu är inne på den andra ljudbok.......
Startskottet till Gotland Runt avfyras utanför Sandhamn en solig julidag. En stor Swanbåt ligger längst fram, men plötsligt faller den av. Skepparen är skjuten, mitt på öppet hav.
Offret visar sig vara Oscar Juliander, framgångsrik seglare och vice ordförande i Kungliga Svenska Segelsällskapet. På ytan en känd och etablerad advokat, men skenet bedrar.
Thomas Andreasson och hans poliskolleger börjar kartlägga Julianders liv, och de förs in i överklassens salonger bland hemligheter och lögner.
kopiera från bokus.se
Nu är inne på den andra ljudbok.......
I den innersta kretsen
Recension av boken:I den innersta kretsen av Viveca Sten
Startskottet till Gotland Runt avfyras utanför Sandhamn en solig julidag. En stor Swanbåt ligger längst fram, men plötsligt faller den av. Skepparen är skjuten, mitt på öppet hav.
Offret visar sig vara Oscar Juliander, framgångsrik seglare och vice ordförande i Kungliga Svenska Segelsällskapet. På ytan en känd och etablerad advokat, men skenet bedrar.
Thomas Andreasson och hans poliskolleger börjar kartlägga Julianders liv, och de förs in i överklassens salonger bland hemligheter och lögner.
kopiera från bokus.se
Nu är inne på den andra ljudbok.......
Startskottet till Gotland Runt avfyras utanför Sandhamn en solig julidag. En stor Swanbåt ligger längst fram, men plötsligt faller den av. Skepparen är skjuten, mitt på öppet hav.
Offret visar sig vara Oscar Juliander, framgångsrik seglare och vice ordförande i Kungliga Svenska Segelsällskapet. På ytan en känd och etablerad advokat, men skenet bedrar.
Thomas Andreasson och hans poliskolleger börjar kartlägga Julianders liv, och de förs in i överklassens salonger bland hemligheter och lögner.
kopiera från bokus.se
Nu är inne på den andra ljudbok.......
en ny blog
God morgon på er, hur är det idag?
Jag har glömt och sagt att jag har gjort om hela min blogg. Jag tänkte höra vad ni tycker om min head och hela bloggen. Kan ni sätta i om den är cool eller sådär. Det är jättegulligt.
Nu sitter jag här och klockan är fem på morgonen. Usch, säger jag bara, men det får gå och jag får försöka och bli piggare här idag. det är lite lugnare idag på jobbet, så det är gott.
nåja nog om det idag är det en mulen dag någon knyckte solen, men vi har +17 grader ändå, men det ser inte varmt ut ändå. Får väl se hur det blir klockan är mycket och jag har inte fått någon promenad ännu. Jag var så enormt trött idag och yr det tär på mig, men nog om det. Jag gjort mig stuvade makaroner och köttbullar till lunch. Nu väntar jag hem Henke så kanske vi slöar framför teven i kväll. Men jag orkar inte åka på någon film kurs kväll.
Jag har glömt och sagt att jag har gjort om hela min blogg. Jag tänkte höra vad ni tycker om min head och hela bloggen. Kan ni sätta i om den är cool eller sådär. Det är jättegulligt.
Nu sitter jag här och klockan är fem på morgonen. Usch, säger jag bara, men det får gå och jag får försöka och bli piggare här idag. det är lite lugnare idag på jobbet, så det är gott.
nåja nog om det idag är det en mulen dag någon knyckte solen, men vi har +17 grader ändå, men det ser inte varmt ut ändå. Får väl se hur det blir klockan är mycket och jag har inte fått någon promenad ännu. Jag var så enormt trött idag och yr det tär på mig, men nog om det. Jag gjort mig stuvade makaroner och köttbullar till lunch. Nu väntar jag hem Henke så kanske vi slöar framför teven i kväll. Men jag orkar inte åka på någon film kurs kväll.
en ny blog
God morgon på er, hur är det idag?
Jag har glömt och sagt att jag har gjort om hela min blogg. Jag tänkte höra vad ni tycker om min head och hela bloggen. Kan ni sätta i om den är cool eller sådär. Det är jättegulligt.
Nu sitter jag här och klockan är fem på morgonen. Usch, säger jag bara, men det får gå och jag får försöka och bli piggare här idag. det är lite lugnare idag på jobbet, så det är gott.
nåja nog om det idag är det en mulen dag någon knyckte solen, men vi har +17 grader ändå, men det ser inte varmt ut ändå. Får väl se hur det blir klockan är mycket och jag har inte fått någon promenad ännu. Jag var så enormt trött idag och yr det tär på mig, men nog om det. Jag gjort mig stuvade makaroner och köttbullar till lunch. Nu väntar jag hem Henke så kanske vi slöar framför teven i kväll. Men jag orkar inte åka på någon film kurs kväll.
Jag har glömt och sagt att jag har gjort om hela min blogg. Jag tänkte höra vad ni tycker om min head och hela bloggen. Kan ni sätta i om den är cool eller sådär. Det är jättegulligt.
Nu sitter jag här och klockan är fem på morgonen. Usch, säger jag bara, men det får gå och jag får försöka och bli piggare här idag. det är lite lugnare idag på jobbet, så det är gott.
nåja nog om det idag är det en mulen dag någon knyckte solen, men vi har +17 grader ändå, men det ser inte varmt ut ändå. Får väl se hur det blir klockan är mycket och jag har inte fått någon promenad ännu. Jag var så enormt trött idag och yr det tär på mig, men nog om det. Jag gjort mig stuvade makaroner och köttbullar till lunch. Nu väntar jag hem Henke så kanske vi slöar framför teven i kväll. Men jag orkar inte åka på någon film kurs kväll.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
