Lördag, va gott! Ingenstans ska man, det är så skönt att vakna! Jag vaknade ungefär halv nio, så vi åt frukost. Sen började jag plocka med tvätten, vika och göra i ordning den, och donade lite. Jag satte ljus i ljusstaken, och gjorde lite mysigt. Jag försökte få lite ordning på grejer här. Sen gjorde jag en gratäng med skinka, men jag hade lite för mycket grädde i, så jag misslyckades med den, det var ju tråkigt. Så vi satt och såg på tv, vi såg på Melodifestivalen. Det var ju sådär med låtarna, men jag satt inte uppe så länge, jag var lite trött.
lördag, februari 06, 2010
helg vad skönt
Lördag, va gott! Ingenstans ska man, det är så skönt att vakna! Jag vaknade ungefär halv nio, så vi åt frukost. Sen började jag plocka med tvätten, vika och göra i ordning den, och donade lite. Jag satte ljus i ljusstaken, och gjorde lite mysigt. Jag försökte få lite ordning på grejer här. Sen gjorde jag en gratäng med skinka, men jag hade lite för mycket grädde i, så jag misslyckades med den, det var ju tråkigt. Så vi satt och såg på tv, vi såg på Melodifestivalen. Det var ju sådär med låtarna, men jag satt inte uppe så länge, jag var lite trött.
fredag, februari 05, 2010
fredagsmys
Nu är det fredag, va härligt! Jag har så mycket idéer nu igen, och det är så roligt! Jag tycker det är jätteroligt att ha idéer! Men jag får se om det går att få igenom, det är några veckor kvar. Jag ska göra eventuellt ett projekt. Ni ska snart få veta, om jag får igenom det så får ni veta, jag har kommit på en super-duper-bra idé! Men vi får se om jag får igenom det, det är inte alltid lätt att få igenom saker.
Nu kommer jag sjuttsingen inte in på Facebook – de slängde ut mig där! Det är väl meningen att jag ska gå och dricka kaffe och äta lite frukost. Jag är precis nyduschad och fräsch. Nu ska jag klä på mig, och kanske träffa Henkes syster sen i eftermiddag, vi får se hur trötta vi är då. Jag är ju som en seg råtta på morgonen. Men det är skönt, det är helg, åh va gott!!! Men det är ingen rolig helg, för det blir en städ-helg, det är inte så käckt. Men det får gå…om inte Henke hittar på något roligt!
Jobbet gick sin gilla gång… men sen när jag slutade, så skulle vi träffa Henkes syster. Men jag bommade ju Henke då, för jag trodde inte han skulle hämta mig, jag trodde vi skulle mötas på Ormen. Han kom till mitt jobb, det var ju gulligt att hämta mig. Så vi gick ner till Mejeriet och tog en smörgås, och så tog vi en semla. Det var väldigt gott, det är väldigt mysigt där ute. Så gick jag till la Villa, och köpte lite ljus till ljusstaken, ett par lila. Vi poppade lite popcorn som vi köpte på Hemköp, vilka goda popcorn dom hade där! Sen satt vi och såg på Let´s dance, men jag orkade inte se på hela, så jag gick och la mig tidigt, faktiskt. Det var ju lite jobbigt.
Nu kommer jag sjuttsingen inte in på Facebook – de slängde ut mig där! Det är väl meningen att jag ska gå och dricka kaffe och äta lite frukost. Jag är precis nyduschad och fräsch. Nu ska jag klä på mig, och kanske träffa Henkes syster sen i eftermiddag, vi får se hur trötta vi är då. Jag är ju som en seg råtta på morgonen. Men det är skönt, det är helg, åh va gott!!! Men det är ingen rolig helg, för det blir en städ-helg, det är inte så käckt. Men det får gå…om inte Henke hittar på något roligt!
Jobbet gick sin gilla gång… men sen när jag slutade, så skulle vi träffa Henkes syster. Men jag bommade ju Henke då, för jag trodde inte han skulle hämta mig, jag trodde vi skulle mötas på Ormen. Han kom till mitt jobb, det var ju gulligt att hämta mig. Så vi gick ner till Mejeriet och tog en smörgås, och så tog vi en semla. Det var väldigt gott, det är väldigt mysigt där ute. Så gick jag till la Villa, och köpte lite ljus till ljusstaken, ett par lila. Vi poppade lite popcorn som vi köpte på Hemköp, vilka goda popcorn dom hade där! Sen satt vi och såg på Let´s dance, men jag orkade inte se på hela, så jag gick och la mig tidigt, faktiskt. Det var ju lite jobbigt.
fredagsmys
Nu är det fredag, va härligt! Jag har så mycket idéer nu igen, och det är så roligt! Jag tycker det är jätteroligt att ha idéer! Men jag får se om det går att få igenom, det är några veckor kvar. Jag ska göra eventuellt ett projekt. Ni ska snart få veta, om jag får igenom det så får ni veta, jag har kommit på en super-duper-bra idé! Men vi får se om jag får igenom det, det är inte alltid lätt att få igenom saker.
Nu kommer jag sjuttsingen inte in på Facebook – de slängde ut mig där! Det är väl meningen att jag ska gå och dricka kaffe och äta lite frukost. Jag är precis nyduschad och fräsch. Nu ska jag klä på mig, och kanske träffa Henkes syster sen i eftermiddag, vi får se hur trötta vi är då. Jag är ju som en seg råtta på morgonen. Men det är skönt, det är helg, åh va gott!!! Men det är ingen rolig helg, för det blir en städ-helg, det är inte så käckt. Men det får gå…om inte Henke hittar på något roligt!
Jobbet gick sin gilla gång… men sen när jag slutade, så skulle vi träffa Henkes syster. Men jag bommade ju Henke då, för jag trodde inte han skulle hämta mig, jag trodde vi skulle mötas på Ormen. Han kom till mitt jobb, det var ju gulligt att hämta mig. Så vi gick ner till Mejeriet och tog en smörgås, och så tog vi en semla. Det var väldigt gott, det är väldigt mysigt där ute. Så gick jag till la Villa, och köpte lite ljus till ljusstaken, ett par lila. Vi poppade lite popcorn som vi köpte på Hemköp, vilka goda popcorn dom hade där! Sen satt vi och såg på Let´s dance, men jag orkade inte se på hela, så jag gick och la mig tidigt, faktiskt. Det var ju lite jobbigt.
Nu kommer jag sjuttsingen inte in på Facebook – de slängde ut mig där! Det är väl meningen att jag ska gå och dricka kaffe och äta lite frukost. Jag är precis nyduschad och fräsch. Nu ska jag klä på mig, och kanske träffa Henkes syster sen i eftermiddag, vi får se hur trötta vi är då. Jag är ju som en seg råtta på morgonen. Men det är skönt, det är helg, åh va gott!!! Men det är ingen rolig helg, för det blir en städ-helg, det är inte så käckt. Men det får gå…om inte Henke hittar på något roligt!
Jobbet gick sin gilla gång… men sen när jag slutade, så skulle vi träffa Henkes syster. Men jag bommade ju Henke då, för jag trodde inte han skulle hämta mig, jag trodde vi skulle mötas på Ormen. Han kom till mitt jobb, det var ju gulligt att hämta mig. Så vi gick ner till Mejeriet och tog en smörgås, och så tog vi en semla. Det var väldigt gott, det är väldigt mysigt där ute. Så gick jag till la Villa, och köpte lite ljus till ljusstaken, ett par lila. Vi poppade lite popcorn som vi köpte på Hemköp, vilka goda popcorn dom hade där! Sen satt vi och såg på Let´s dance, men jag orkade inte se på hela, så jag gick och la mig tidigt, faktiskt. Det var ju lite jobbigt.
torsdag, februari 04, 2010
snart är det helg
Varför ska det vara så segt och komma upp på morgonen? Jag är så trött på morgonen. Jag har aldrig varit med om något liknande.
Jag vill bara sova och sova och sova. Jag blir inte piggare för att jag sover heller. Jag känner att jag orkar snart inte med detta livet.
Gud, vad jobbigt det är. Det är tufft säger jag. Torsdagar är min längsta arbetsdag och det känns tungt alltihopa. Det är ju plus att man får gå hem lite tidigare på fredag, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Men jag ska försöka i alla fall och gå till jobbet och ha lite lektioner med sexor. Sedan ha möte i eftermiddag. Det kanske inte blir så långrandigt det heller så det kanske går bra.
Ja, bara en dag kvar, sedan är det ledigt och då ska det bli städning här.Jag har inte orkat gjort någonting efter pappa dog. Fy fasen säger jag. Jag har panik och har funderat flera gånger om jag ska ta hit en städhjälp och leja för att röja upp här. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gått och funderat en hel vecka. Grunnat och se vad jag ska göra. Det är inte roligt och ha det så här. Jag har inte ens packat upp för 14 dagar sedan då jag kom hem. Kläder och… jag vet inte hur jag ska göra. Jag blir som att man slår upp en planka framför ansiktet. Jag vet att det är rörigt och sånt, jag vet inte vad jag ska göra. Men jag ska prata med Henke när han kommer hem ikväll och höra vad han tycker.
Jag vill bara sova och sova och sova. Jag blir inte piggare för att jag sover heller. Jag känner att jag orkar snart inte med detta livet.
Gud, vad jobbigt det är. Det är tufft säger jag. Torsdagar är min längsta arbetsdag och det känns tungt alltihopa. Det är ju plus att man får gå hem lite tidigare på fredag, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Men jag ska försöka i alla fall och gå till jobbet och ha lite lektioner med sexor. Sedan ha möte i eftermiddag. Det kanske inte blir så långrandigt det heller så det kanske går bra.
Ja, bara en dag kvar, sedan är det ledigt och då ska det bli städning här.Jag har inte orkat gjort någonting efter pappa dog. Fy fasen säger jag. Jag har panik och har funderat flera gånger om jag ska ta hit en städhjälp och leja för att röja upp här. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gått och funderat en hel vecka. Grunnat och se vad jag ska göra. Det är inte roligt och ha det så här. Jag har inte ens packat upp för 14 dagar sedan då jag kom hem. Kläder och… jag vet inte hur jag ska göra. Jag blir som att man slår upp en planka framför ansiktet. Jag vet att det är rörigt och sånt, jag vet inte vad jag ska göra. Men jag ska prata med Henke när han kommer hem ikväll och höra vad han tycker.
snart är det helg
Varför ska det vara så segt och komma upp på morgonen? Jag är så trött på morgonen. Jag har aldrig varit med om något liknande.
Jag vill bara sova och sova och sova. Jag blir inte piggare för att jag sover heller. Jag känner att jag orkar snart inte med detta livet.
Gud, vad jobbigt det är. Det är tufft säger jag. Torsdagar är min längsta arbetsdag och det känns tungt alltihopa. Det är ju plus att man får gå hem lite tidigare på fredag, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Men jag ska försöka i alla fall och gå till jobbet och ha lite lektioner med sexor. Sedan ha möte i eftermiddag. Det kanske inte blir så långrandigt det heller så det kanske går bra.
Ja, bara en dag kvar, sedan är det ledigt och då ska det bli städning här.Jag har inte orkat gjort någonting efter pappa dog. Fy fasen säger jag. Jag har panik och har funderat flera gånger om jag ska ta hit en städhjälp och leja för att röja upp här. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gått och funderat en hel vecka. Grunnat och se vad jag ska göra. Det är inte roligt och ha det så här. Jag har inte ens packat upp för 14 dagar sedan då jag kom hem. Kläder och… jag vet inte hur jag ska göra. Jag blir som att man slår upp en planka framför ansiktet. Jag vet att det är rörigt och sånt, jag vet inte vad jag ska göra. Men jag ska prata med Henke när han kommer hem ikväll och höra vad han tycker.
Jag vill bara sova och sova och sova. Jag blir inte piggare för att jag sover heller. Jag känner att jag orkar snart inte med detta livet.
Gud, vad jobbigt det är. Det är tufft säger jag. Torsdagar är min längsta arbetsdag och det känns tungt alltihopa. Det är ju plus att man får gå hem lite tidigare på fredag, men jag vet inte om det är värt det eller inte. Men jag ska försöka i alla fall och gå till jobbet och ha lite lektioner med sexor. Sedan ha möte i eftermiddag. Det kanske inte blir så långrandigt det heller så det kanske går bra.
Ja, bara en dag kvar, sedan är det ledigt och då ska det bli städning här.Jag har inte orkat gjort någonting efter pappa dog. Fy fasen säger jag. Jag har panik och har funderat flera gånger om jag ska ta hit en städhjälp och leja för att röja upp här. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gått och funderat en hel vecka. Grunnat och se vad jag ska göra. Det är inte roligt och ha det så här. Jag har inte ens packat upp för 14 dagar sedan då jag kom hem. Kläder och… jag vet inte hur jag ska göra. Jag blir som att man slår upp en planka framför ansiktet. Jag vet att det är rörigt och sånt, jag vet inte vad jag ska göra. Men jag ska prata med Henke när han kommer hem ikväll och höra vad han tycker.
onsdag, februari 03, 2010
uschamej vad mycket snö det kom
Vilket väder det var i morse, uschamej vad mycket snö det kom!
Bara att få pulsat i snön. Det var ganska jobbigt och att gå ut till vägen. Jag har aldrig varit med om något liknande, vad mycket snö det var. Men det är härligt och fint ute.
Jag var på bägge ställena och jobbade idag. Så att jag har sprungit fram och tillbaka och donat har jag gjort.
Henke var snäll och kom och hämtade mig ute vid vägen så jag slapp och gå. Jag känner att ansträngningsastman har kommit tillbaka. Det känns tufft.
Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Ni får ha det så bra.
Bara att få pulsat i snön. Det var ganska jobbigt och att gå ut till vägen. Jag har aldrig varit med om något liknande, vad mycket snö det var. Men det är härligt och fint ute.
Jag var på bägge ställena och jobbade idag. Så att jag har sprungit fram och tillbaka och donat har jag gjort.
Henke var snäll och kom och hämtade mig ute vid vägen så jag slapp och gå. Jag känner att ansträngningsastman har kommit tillbaka. Det känns tufft.
Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Ni får ha det så bra.
uschamej vad mycket snö det kom
Vilket väder det var i morse, uschamej vad mycket snö det kom!
Bara att få pulsat i snön. Det var ganska jobbigt och att gå ut till vägen. Jag har aldrig varit med om något liknande, vad mycket snö det var. Men det är härligt och fint ute.
Jag var på bägge ställena och jobbade idag. Så att jag har sprungit fram och tillbaka och donat har jag gjort.
Henke var snäll och kom och hämtade mig ute vid vägen så jag slapp och gå. Jag känner att ansträngningsastman har kommit tillbaka. Det känns tufft.
Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Ni får ha det så bra.
Bara att få pulsat i snön. Det var ganska jobbigt och att gå ut till vägen. Jag har aldrig varit med om något liknande, vad mycket snö det var. Men det är härligt och fint ute.
Jag var på bägge ställena och jobbade idag. Så att jag har sprungit fram och tillbaka och donat har jag gjort.
Henke var snäll och kom och hämtade mig ute vid vägen så jag slapp och gå. Jag känner att ansträngningsastman har kommit tillbaka. Det känns tufft.
Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Ni får ha det så bra.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
