Idag var det ingen vanlig dag på skolan. Musikprofilen hade sin årliga julkonsert och jag fick vara med och hjälpa till! 🎄🎶
Det var full fart redan på morgonen. Instrument, ljudutrustning och rekvisita skulle packas och ställas i ordning inför konserten. Det är alltid en speciell känsla när eleverna får visa upp vad de har övat på under terminen. Så mycket talang och glädje!
Under kvällen hjälpte jag inte bara till att packa – jag tog också på mig rollen som "filmteam" och fångade några magiska ögonblick med kameran. Det är så roligt att kunna dokumentera dessa stunder, både för eleverna och deras familjer. 🎥
Julmusik fyller verkligen rummet med värme. Att se elevernas stolthet när de står på scenen och levererar, och att höra publikens applåder, är en riktig energiboost. Sånt man lever på när decembermörkret tränger sig på.
Nu väntar en trött kropp på lite vila, men det var det värt. En fantastisk dag fylld av musik, gemenskap och julstämning. ✨
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar