torsdag, september 12, 2024

Hosta och dammsugarjakt


Det har varit lite svårt att blogga de senaste dagarna. Jag har legat i två dagar med rejäla hostattacker och mycket slem, vilket har gjort att jag mestadels bara vilat. Matlusten har varit nästintill obefintlig och orken att göra något produktivt har varit låg. Det enda jag har orkat göra är att leta efter min robotdammsugare, som försvann spårlöst i huset. Det blev nästan ett litet projekt i sig, men till slut lyckades jag hitta den.


Ikväll måste jag tyvärr delta på ett Teams-möte för Funktionsrådet istället. Jag kan inte åka ner och vara med personligen, och jag kommer verkligen att sakna de trevliga stunderna på plats under mötena.


Imorgon hoppas jag kunna samla tillräckligt med energi för att ta mig tillbaka till jobbet och återgå till rutinerna. Vi får se hur det går, men jag är fast besluten att försöka.


Inga kommentarer: