fredag, september 06, 2024

Fredagsfeeling med lite packningsstress och nystylade lockar

 


God förmiddag! Det känns verkligen underbart att det äntligen är fredag. Jag har varit uppe tidigt och fixat lite saker här och där, men nu känner jag mig faktiskt lite förvirrad över vad jag ska packa inför helgen. Jag har inte ens börjat packa än, och nu börjar stressen krypa på. Det blir lätt lite panik när jag inte har koll på allt. 


Jag tog lite komp idag och passade på att gå till frissan. Jag tänkte att det kanske var något med håret som inte kändes helt rätt, men efter att hon klippt mig lite kortare kom lockarna plötsligt fram igen! Det känns som en överraskning varje gång det händer, men jag gillar det ändå.


Efter frissan slängde jag in mig en snabb lunch för att orka ta mig igenom resten av dagen. Jag ska jobba fram till tidig eftermiddag, och sen blir det dags att åka hem, röja undan lite och packa. Jag känner mig faktiskt ganska taggad på att få åka hem till hemtrakterna. Det är alltid något speciellt med att komma hem igen, även om det innebär att jag måste stressa lite med packningen nu. Hoppas bara att jag hinner få allt gjort och att helgen blir riktigt bra!


Inga kommentarer: