söndag, augusti 04, 2024

En Händelserik Dag och Tips på Ljudböcker


God förmiddag alla bloggläsare!



Idag har jag ägnat mig åt diverse uppgifter inom föreningslivet, inklusive att återlämna föremål till deras rättmätiga ägare inom lokalorganisationen. Efter dessa åtaganden var det skönt att komma hem och njuta av en välbehövlig frukost.


En särskilt positiv händelse under dagen var att jag äntligen har hittat en revisor som kan hantera min enskilda firmas ekonomiska angelägenheter. Revisorn gjorde ett kort besök för att diskutera viktiga detaljer.


Däremot upplevde jag en viss besvikelse när jag insåg att bakluckeloppisen, som jag hade planerat att besöka, stängde redan klockan ett. Trots detta valde vi att köra förbi för att ta en titt.


På kvällen bjöd min vän på en utsökt kycklingcurrygryta med ris, en rätt som även vår habibi uppskattade mycket. Nu när veckan går mot sitt slut, går vi in i den sista veckan av semestern.


För att koppla av planerar jag att lyssna på en god ljudbok. Har ni några rekommendationer på kriminalromaner? Ibland går jag in på YouTube för att hitta intressanta tips och inspiration.


Ha en fin dag!

Inga kommentarer: