fredag, juli 05, 2024

Spänning inför helgen och nya upplevelser



 Fredag, snart dags att åka upp tillsammans med min vän. Jag har plockat fram allt jag behöver för övernattningen hos vän .

Jag är spänd inför den långa resan. Man vet aldrig om allt kommer att klaffa, men det är en spännande tid innan augusti månad. Det känns som att livet kommer tillbaka när man får en gäst för en längre tid.


Jag hoppas att jag kan få fokus på det jag vill uppleva under senhösten. Jag har redan blivit tillfrågad av vår Fyrstadsförening om vi vill ta på oss uppdrag och föreläsa i kommunen. Det är kul att vi får förfrågningar om spännande uppdrag.


Habibi har längtat efter sin nya mjuka mat, så vi köpte allt vi behövde i zoobutiken.


Vi tog en tur och tittade i affären Eko. Den var mycket rörig och inte särskilt billig, men andra butiker hade mycket billigare priser. Vi fick se Luffar-Lasse, en kul idé som Eko kom på att ha, en katt som lockar köpare till butiken. 


middag blev de ugenssfisk




Inga kommentarer: