tisdag, juli 16, 2024

Semesterdagbok: En Dag i Torsby**





Idag vaknade jag vid 08:45 och började dagen med en härlig hotellfrukost. Det är verkligen mysigt att kunna dela denna stund med min vän. Glädjande nog känns min fotled bättre idag, och jag hoppas att denna förbättring håller i sig under hela vår semesterresa.


Jag kan inte låta bli att sakna våra katter, men jag vet att de har det bra hemma. De bor på sitt eget "hotell" där någon kommer och tar hand om dem under veckan.


Dagens äventyr tog oss upp till Fryken, där vi besökte Helen Torsgårdens loppis. Det var verkligen en trevlig utflykt! Vi fick även möjligheten att träffa en av min väns jobbarkompisar i Torsby, vilket var ett oväntat men uppskattat inslag i vår dag.


Sammanfattningsvis har det varit en underbar dag fylld med god mat, nya upplevelser och glada återseenden. Jag ser fram emot vad morgondagen har att erbjuda!


Inga kommentarer: