måndag, juli 29, 2024

Hur jag blev chockad av er som läser min blogg



Hej alla fantastiska läsare!


Jag måste bara uttrycka min enorma förvåning och tacksamhet. När jag startade den här bloggen hade jag aldrig kunnat föreställa mig att över femtiotusen personer skulle läsa mina inlägg om mina intressen och erfarenheter. Det är verkligen otroligt!


För er som är nya här, låt mig berätta lite om vad ni kan förvänta er på min blogg. Jag skriver mycket om dyslexi, en diagnos som påverkat mitt liv på många sätt. Jag vill dela med mig av mina erfarenheter och tips för att hjälpa andra som kanske går igenom liknande saker.


En annan passion jag har är fotografering. Genom mina bilder försöker jag fånga världens skönhet och dela den med er. Fotografering har blivit ett sätt för mig att uttrycka mig på ett sätt som ord ibland inte kan.


Och så finns det maten! Matlagning och att prova nya recept är något jag verkligen älskar. Jag delar ofta med mig av mina favoritrecept och matupplevelser här på bloggen.


Tack igen till alla er som läser och stöttar min blogg. Det betyder verkligen mycket för mig att ni tar er tid att följa mina inlägg. Fortsätt att kommentera och dela era tankar, det är alltid uppskattat!

Inga kommentarer: