fredag, juli 12, 2024

Fredagsuppdatering: Veckans Höjdpunkter och Helgens Tips


God fika på källström 





Idag hade jag fruktansvärd värk i mina fotleder, men det spelade ingen roll eftersom en vän gjorde mig glad. Vi bestämde oss för att åka ut och fika. Vi valde Källströms fik i Essunga, som är känt för sin mysiga inredning. Det var en riktigt härlig sommardag.



balkogen 


Vi åkte runt och skojade lite innan vi tog vägen hem till mig för att fixa lite middag. Vi satte oss på min inglasade balkong och åt potatissallad och grillad kyckling, tillsammans med en kall öl. Efter det testade vi en drink, Smirnoff Raspberry. Den var söt och sliskig, men ändå trevlig.


Vi njöt av sommarkvällen på balkongen, och dagen blev verkligen trevlig med sällskapet. Det blev en riktig sen kväll, men det var det värt.











---

Inga kommentarer: