onsdag, maj 15, 2024

Onsdagens Gästbyte och Lunchtips

 Hej kära läsare,


Jag hoppas att ni alla har haft en bra vecka hittills! Här kommer några uppdateringar för denna onsdag.


Gästbyte i Eftermiddag

Jag använder en förmedling och idag har jag en ny hyresgäst som ska bo här några nätter. I eftermiddag kommer jag att ha ett spännande gästbyte i min hyreslägenhet. Min nuvarande gäst, som bara har bott här ett dygn, kommer att avsluta sitt besök. Innan mötet måste jag hinna städa och välkomna den nya hyresgästen.


 Lunchtips: KOKA-ris

Jag gick upp klockan fem på morgonen och började koka jasminris från ICA till min chili con carne. För er som letar efter något nytt och hälsosamt till lunchen idag, rekommenderar jag att ni provar KOKA-ris. KOKA-ris är ett näringsrikt alternativ till vanligt ris, fullt av vitaminer och mineraler. Det är inte bara nyttigt utan också väldigt gott och kan förhöja vilket måltid som helst. Så varför inte uppgradera din lunch idag med KOKA-ris? Jag lovar att det kommer att bli en hit!


Styrelsemöte med Dyslexiförbundets Lokalförening

Efter jobbet idag kommer jag att ha ett styrelsemöte med Dyslexiförbundet, lokalföreningen Fyrstad Vi kommer att hålla mötet via länken Meet. Vi har många viktiga ämnen att diskutera och jag ser fram emot att bidra till att förbättra stödet för personer med dyslexi i vårt samhälle.


Avslutningsvis

Tack för att ni följer mig och tar del av mina uppdateringar. Jag ser fram emot att fortsätta dela spännande nyheter och tips med er. Ha en fantastisk onsdag!


Med vänliga hälsningar,  



Inga kommentarer: