söndag, maj 26, 2024

mysig söndag

 


Åh, vilken härlig söndag! Att sitta ute på altanen och äta frukost på morgonen är så skönt. Äntligen har våren/sommaren kommit, och det är en fröjd att känna solen värma. Blommorna blommar, fåglarna kvittrar och luften är fylld av doften från nyklippt gräs.


Jag sitter och planerar inför nästa helg, då det blir en stor bilträff som min förening ska vara med på. Vi har jobbat hårt för att förbereda våra bilar, och det ska bli spännande att träffa alla andra bilentusiaster. Det kommer att vara många aktiviteter och utställningar, och jag ser verkligen fram emot att få se alla fantastiska bilar.


Det är så mycket som händer under maj och juni. Kalendern är fullbokad med olika evenemang, fester och utflykter. Snart är det semester, bara fyra veckor kvar. Jag har redan börjat planera vad jag ska göra under semestern. Det blir nog en del resor, kanske en tur till kusten. Jag ser verkligen fram emot att få koppla av och njuta av sommaren.


Jag hoppas att alla har en lika underbar söndag som jag. Ta hand om er och njut av det fina vädret!


Inga kommentarer: