onsdag, maj 08, 2024

**Min Längre Ledighet: Klassiska Bilar och Kvalitetstid med Vänner**




Ett av höjdpunkterna under min ledighet blir definitivt besöket på veteranmarknaden som arrangeras av Svenska Volvoklubben , Dyslexiförbundet Lokalföreningen Fyrstad . Evenemanget, som äger rum vid Kupolen, erbjuder en unik möjlighet att fördjupa sig i en värld av klassiska bilar och träffa andra entusiaster som delar samma passion. Det kommer att vara en fantastisk samling av välbevarade veteranbilar och kanske några sällsynta pärlor. Efter marknaden väntar ett kalas med några goda vänner, vilket ger mig chansen att umgås och dela glädjen med nära och kära.


För dessa äventyr behöver jag packa väl. Min packlista inkluderar allt från kläder anpassade till väderförhållanden till de nödvändigheter som behövs för en dag ute bland folk och bilar. Att ha allt organiserat och redo gör att jag kan anpassa mig till vilka planer som än uppstår.


Om allt går enligt planerna ser jag även fram emot att festa lite i helgen. Det blir ett perfekt sätt att kickstarta ledigheten på. Med goda vänner, musik och kanske en och annan dans blir det startskottet för några veckors välförtjänt vila och återhämtning.


Följ med på min resa genom ledigheten – det blir garanterat en händelserik tid med många minnen att se tillbaka på!



Jag hoppas att ni ledighet blir allt du önskar och mer därtill! Det låter som en fantastisk start på en Länk avkopplande period.


länken  till informationen:https://www.svenskavolvoklubben.se/event/

Inga kommentarer: