onsdag, april 13, 2022

Shopping runda

 God morgon, Snurr-Fia är igång! 

Jag har varit med fötter och huvud  bilservice och låsservice. Där har jag snurrat runt. Men typiskt att alla jäklar ska ha lunchstängt mellan tolv och ett! Jag fattar inte, varför ska det vara stängt mellan tolv och ett? Då när kunderna själva har lunch! Sen blev jag så snopen när jag fick en lapp på min bil, att airbagen är dålig på min bil. Det byter dom gratis för mig, jag blev helt såhär ”Jaha, byter dom gratis?” Så det är full fart. Det var så skönt att få klippa håret och göra i ordning sig inför påsken. Men jag vet inte vad jag ska göra med Habibi. Hon älskar att vara ute på balkongen, och det drar, och jag får torka ögonen väldigt mycket, för hon tål inte att vara ute i drag. Det blir klibbigt runt ögonen, hon sitter och ligger där ute. Så nu idag stängde jag dörren för att hon inte skulle bli dålig. Och ikväll är det funktionsrättsrådet, så nu får det vara slut med föreningsaktiviteter och sånt, nu ska jag ta helg. Men jag känner mig så nöjd att jag har klarat att argumentera med talet, och det fungerade. Jag känner mig nöjd. Men ni får ha det så gott så hörs vi!

Inga kommentarer: