tisdag, januari 25, 2022

årsmöte planer

 

Tisdag morgon. Fullt upp på jobbet, satt och fixade lite grand på jobbet. Sen hade vi vårt styrelsemöte med Fyrstad, Dyslexiförbundet, vår förening. Och vi ska försöka göra något den 8 mars när vi har årsmöte. Vi funderar på en föreläsning, ”medielandskapsförändring för unga på nätet” eller något annat trevligt. 

Sedan hade jag matfriaren hos mig, och vi gjorde en enkel paj, faktiskt. Jag råkade lyckas mala ner kasslern till småbitar, det blev nästan som babymat. Men jag gjorde så att jag slängde i det och en blandning av grönsaker och lite tomater och lite ost och äggstanning. Det blev faktiskt väldigt gott. Så den gick ju fort, den här dagen också. Det har inte hänt så mycket mer.

1 kommentar:

Elin sa...

Taskigt och kalla sitt besök för matfriare. Någon som snyltar eller slickar tallriken, tycker det låter elakt.