onsdag, september 15, 2021

Usch på mig!

 Idag bangade jag min träning – jag vart lite sliten efter storstädningen hemma, så jag orkade inte. Idag har vi haft K-dag på jobbet och vi hade lite möte med vår nya chef och sen hade vi utbildning i ungas våld. Det var faktiskt en väldigt bra föreläsning! Det är ett projekt som heter Schyssta relationer, som enheten för våld i nära relationer och fältenheten gör, här i kommunen. Det är bra att det har startat med såna här saker.

Vi var på Thai Singbar och luncha men vi fick bara kasta i oss maten, men under föreläsningen så satt jag och min kompis och åt en krokodil, som jag köpt på morgonen.

Jag tror att jag snart kryper ner, jag vet inte vad klockan är…. Den är bara 19:40, men jag är helt död – dönick är jag faktiskt!

Habibi är störig och tjötar. Jag börjar känna mig färdig med språkhistorien med frågorna och det. Snart ska jag lämna in det. Jag känner mig nöjd (mjau) och jag har slitigt! Nu pratar hon (Habibi).

Sen har jag varit inne och suttit nästan en timme med den personliga almanackan, den fungerar inte så bra på mac:en eller på min nya iPhone. Det var trögt att få in det, men nu kör jag för fullt fräs med det.

Inga kommentarer: