söndag, september 12, 2021

Testar foodora och fixar garderoben

 

Helgen är snart slut, och jag vaknade tidigt. Men jag somnade om, det var tur det. Sen har min gubbe varit här och lånat min stege. Och jag har faktiskt rensat garderoben, slänger mina gamla som jag inte vill ha längre. Så det är full fart.

Dagbädden jag har tror jag att jag kastar ut, för den är besvärlig att städa under, det blir dammigt och det blir inte bra i sovrummet, jag vill ha dammfritt. Jag funderar på att köpa mig en 140-säng, tänk om någon kunde byta med mig, mot en dagbädd. Så det är full fart och fullt fräs.

Men jag var lat idag och tog och hämmat från foodora. Jag fatta inte många som tar hämmat de har servisavgift 75kr för att köra hem maten. Dom som Lämnade min mat dom verkade vara lite lat att tas upp till mig.  Men ni får ha en skön söndag, så ska jag fortsätta att röja här.

Inga kommentarer: