fredag, augusti 06, 2021

Redan helg och sista semester ledigheten.


Fredagen ser inte så ljust ut, men skall packa ihop väskan och ta med mig katten och fara upp tid honom. Nu har jag äntligen fixat mina solglasögon. Ett tips , hittade mina gamla gamla glasögon och frågar om de kan fixa solglasögon med styrka i de gamla glasögonen. Vi åkte och handlade räkor och vitlöksbröd. Ett mousserande vin som jag har haft ett tag det var så himla mysigt att sitta på hans altan och se att min katt leker ute och det var härligt väder.
Alltså, delaktighet är viktigt, men också att man någon gång läser en skönlitterär bok, jag har inte fått den  i talboks form ännu. Då kan jag sitta och diskutera om boken för då får jag veta hela bokens innehåll , då är det inget roligt att läsa boken efter fyra månader utgivning.

 

Inga kommentarer: