lördag, augusti 07, 2021

Loppis runda


 Igår kväll fick se att det Backamo bakloppis  den fans att kunna strosa runt. jag stålsatte mig ta mig upp. Jag smög upp fixa mig sen en frukost och koppfaffe. Vi ströss runt fynd lite. Det fanns att köpa kaffe 20kr. Det plus att  i området par toaletten på området. Nu ska städa alla fordon. Sen blir lite att grilla. Habibi trevligt. Här att springa ute.
 
Efter vi kom hem från Backamo så gjorde vi i ordning kotletter som  vi hade lagt i marinad innan, och coleslaw hade vi gjort superenkelt: vi köpte riven kål och morötter, så blandade vi ihop det. Superenkelt, så slipper man stå och riva kål själv. Vi tog oss lite vin till maten. Det var väldigt trevligt och jättemysigt. God mat blev det och en härlig kväll, fast det började regna. Sen tog vi oss kaffe, och så tog vi oss nån rosa likör, jag kommer inte ihåg vad den heter nu. Sen satte vi oss och tittade på CMore. Jag tycker den är så himla bra den här danska serien Morden i Helsingör. Det var härligt att sitta, och så tog vi oss en öl, det var mycket trevligt och mysigt. 

Inga kommentarer: