måndag, maj 17, 2021

Gratis Norge

 17 maj grattis Norge på nationaldagen. Det är lite trögt och komma upp lite slö, det är måndag morgon. Det blir en lunchlåda med kyckling, ris och grönsaker. Hade kyckling i frysen.  I lunchlådan har jag också med uppskurna  päron, Brieost och salami. Som vanligt styr min katt min morgon.  Habibi vet vad hon vill. Idag blir det en lång dag med arbetsplatsmöte.

 Jag har använt i flera år appodos o för mina mediciner. För ett år sedan fick jag månadsvis med apodos för en månad sedan började det  och krångla nu kommer apodos en gång i veckan. Så jag har ringt till dem en gång och fråga varför och det skulle bli bättre nästa gång. Ja du prata medcin på dos så sa de att hållbarheten räckte inte mer än en vecka. Vad är det för miljötänk och varför har inte kunna gjort det tidigare har jag haft ett längre en månad. Men tyvärr var bara en vecka på den här också perioden. Samt att kronans apotek håller inte måttet Personalen tar med våra ID-handlingar bakom disken så man ser inte vad de gör med våra ID-handlingar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker Kronan är jättebra samt att dom har duktig och serviceinriktad personal.

E sa...

Skriv inte "våra" id-handlingar mig har det inte hänt så för.