torsdag, november 19, 2020

ingen jul utan covid19 i spetsen

 

Usch vilket blåsväder – oväder det har varit idag! Men jag var så nervös i morse, jag skulle till tandläkaren. Och jag har börjat från privat till landstingstandläkare. Jag hoppas att det här kommer att bli bra för mig. Men tandläkaren var, tror jag, väldigt bra. Så det kändes gott att ha varit där. Jag hade ett hål på två år, det känns faktiskt väldigt gott. Så kommer jag till jobbet och försöker jobba, det är inte lätt nu med Covid 19, vi får inte vara fler än åtta personal i personalrummet. Det är ju så överallt nu på offentliga platser. Jag vet inte hur det blir på Västtrafik och bussar, jag vet inte hur dom tänker där. Det är bättre dom tar in mindre bussar då. Jag får se om jag orkar gå hem idag, det är skitväder och jag har ingen lust med det här. Jag ska sitta och göra mitt fördjupningsarbete och försöka göra färdigt det. Det ska ju vara inne om en månad, men jag vill gärna köra på och jobba vidare med det här. Så vi får se hur det blir. Statsministern ska ju ha presskonferens nu 16.30. Vad är det nästa han kommer att ta? Jag vet inte. Så nu får vi hoppas att det blir bra. 

Och sen Facebook, om man skriver fel på plats där så går det inte att ändra på det. Jag tycker det är konstigt med Facebook, det har jag som har gjort den här saken men… ja, det håller jag på med också idag. Men det fick jag inte någon ordning på. Skit med allt med media.

Inga kommentarer: