söndag, december 29, 2019

Twoo är bra app

Idag är det ingen vanlig dag. Det är 7 år sedan jag var inne på ”Twoo” och dejtade flera killar där, men jag fastnade för en och jag skulle möta honom för 7 år sedan. Han kände inte till stan fast han bor i stan. Vi stod på två olika konditorier som hette samma. 
Det var tur att vi kunde prata med varandra via twoo-appen.
Det blev kärlek vid första ögonkastet när vi träffade varandra.
Det var helt underbart och det har gått 7 år nu, fast vi är bara hanbon idag. Igår var vi på Bishop Arms och åt lite granna och hade det mysigt och firade vårandag. Sedan följde han med mig hem och tog lite kaffe och hembakat ifrån mamma. Så det var en rolig dag att fira och trevligt. Så tog han med sig sin katt tillbaka och såhär.
Men det var 7 år sedan vi träffades. Jag tror den appen är lika bra än.

Inga kommentarer: