tisdag, oktober 22, 2019

jobb och träning



Helt vanlig tisdag morgon – gå upp på morgonen, det var lite trögt och segt. 
Men tur att jag har särbons son som åker förbi mitt jobb så jag kan få lifta med honom just nu. För min särbo har min bil, så jag har ingen just nu.

 Det har varit en vanlig dag, och tekniker har varit inne på jobbet och tittat på min utrustning och utbytt lite grejer, och jag har fått en ny streckkod. Så det har varit lite mysigt och lugnt, jag grejade lite på jobbet.
 Och sen, tur att jag har goda vänner som peppar mig att gå på vattenträning. Det är ett hårt pass man har med vattenjympan. Så jag blir hämtad och hemkörd och alltihopa, det är lyx, lyx! Mycket gott att få göra detta. 
Jag har ännu mer lyxigare, för nu har min goa tant fixat med mina högtalare så jag får bort sladdarna från golvet, gud va skönt och härligt! Det är jättebra, det känns härligt att komma hem. 

Så nu ska jag försöka krypa ner i sängen. Så det har varit bara en vanlig dag i mitt liv här. Ni får ha det så gott, nu ska jag krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: