tisdag, maj 09, 2017

ica

God middag på er!



 Jag är nästan frustrerad på mig själv. Jag har slarvat bort ICA förmånskort, Jag hade så väldigt bra lösenord till detta. Jag ringde in till dom och frågade om jag fick behålla det. ”Nej, det kan man inte göra, man kan inte byta till en egen kod över huvud taget”. Och jag talade om att jag har läs- och skrivsvårigheter, jag har svårt att komma ihåg siffror. Och det här var ju väldigt bra, för det var ju nästan likt mitt andra kort. Men nej, de hade ingen förståelse för oss som har funktionshinder. Så jag funderar på om jag ska lämna ICA-kortet över huvud taget, jag tycker dom ska ha lite mer empati på företagen för oss, och för andra personer också, för äldre, det spelar ingen roll. Det satt jag med i går kväll, ”tryck där, tryck dit…” Jag var så trött på detta, och jag blev så frustrerad.

 Men ni får ha det så gott, så får vi hoppas att det inte kommer någon snö i morgon.

Inga kommentarer: