söndag, september 04, 2016

Lunchlåda


Söndagsmorgon!!

Jag vaknade vid tio-snåret. Jag pingla till min före detta kollega och fråga om vi skulle stavgånga idag, för jag var lite sugen på att komma ut. 
Sen for jag till affären och handla. Nu har jag gjort köttfärssås, en lasagne och en äppelkaka! Eller äpplepaj heter det! Det var riktigt roligt att köra med den nya maskinen, det gick jättebra, men jag var på väg att skära mig. 
Nu har jag köpt köttkorv som jag ska koka och göra rotmos idag. Det ska bli riktigt smarrigt och med äpplepaj till efterrätt. Jag går och lyssnar på lite go musik här och tar det allmänt lugnt. Sen ska jag hjälpa supporten med telefon här.
Ni får ha det så gott, så hörs vi! 

Med full fart och fräs, så kom min goa före detta kollega och vi gick två och en halv kilometer ute i skogen – härligt! Det var jätteskönt och helt underbart! Det var inte så mycket folk denna gången, så det var skönt att slippa så mycket folk. 
Sen var jag och hämta en dator och en iPhone och försökte hjälpa till och få igång supporten på den, som hon inte hade fullföljt. Det var väldigt enkelt, när man kom igång med det. 
Jag känner mig nöjd med dagen, det var en helt underbar dag! Jag har fått gjort lunchlådor och testat den nya äppelskalaren.




Ni får ha en trevlig dag, så hörs vi.

Inga kommentarer: