torsdag, juli 07, 2016

Lite fototagning

Det var verkligen en väldigt speciell dag idag. Det var verkligen roligt att kontrollanten kom upp hit och tittade på min lägenhet, som min underbara sambo och jag har gjort i ordning så fin! Hon blev helt fascinerad och tyckte att det var jätteroligt att se. Hon trodde jag hade köpt ett gammalt skåp, men det var ju ett bättre begagnat bestå-skåp, som jag köpt och återanvänt. Det känns faktiskt väldigt roligt och så.

Vi var nere på Thai Sing Bar och tog oss buffé – det fanns allt möjligt. Det är till och med kaffe och mjukglass till efterrätt, det är suveränt gott! Jag tog kyckling med jordnötssås, det tycker jag är superbt gott! Vi satt där i nästan två timmar och prata om allt möjligt, livet gång, hur det har varit och så där.

Sen körde jag hem henne, jag hade ju tagit bilen. Jag hann inte vila mig så länge förrän en annan väninna kom. Vi åkte ner till Slätthult och gick elljusspåret på 3,5 km med stavar. Jag känner mig riktigt helnöjd idag. Att jag har förmågan att kunna göra så mycket fastän man inte är 100 %, man överlever dagen känns det som just nu. 



Ni får ha det så gott, så hörs vi!





Inga kommentarer: