tisdag, maj 03, 2016

frustrerad?

God morgon på er!

Det är en ny dag och jag hoppas att allt är bra med er!
Idag får jag fira – min blogg är 8 år gammal! Jag har haft den så länge och jag vet inte om ni tycker att det är roligt att läsa det. Men jag skriver på den och det var ju början på utmattningssyndrom, så tyckte jag att det var bra att skriva och slippa ha frustration inom sig. Jag tyckte det var kanonbra och att få tankar från andra personer och hjälpa mig till rätta.
Idag ska jag åka till jobbet och jobba och sen vet jag inte vad som kommer hända. Jag ska på hälsokontroll på vårdcentralen nu, på morgonen. Vi får se vad de kommer säga, men jag får inte svar på förrän om en vecka, då jag ska till doktorn.
Så här är dagen idag. Jag är frustrerad och besviken, men det får gå att det är så ibland.
Jag ska prova att köra min bil med handskena idag. Jag får se om det gör ont eller hur det går. Jag måste prova i alla fall.

Hur svårt ska det vara att kunna få köpa frimärke och sånt? Det finns ju olika servicekontor som säljer detta. När jag gick in på ett ställe, som jag tycker har varit jättebra jättelänge, då fick jag inte köpa via mitt bankomatkort. Jag tycker det är dåligt! Var ska man få tag på pengar, när det inte finns bankomat, mitt ute i ingenstans? Ska man åka in till stan, för att ta ut pengar och sen åka tillbaka igen?! Det gör man inte! Det är väldigt dålig service. Jag tycker att det är konstigt att de som har terminalerna ska ta betalt om man handlar under en viss summa. Jag tycker att det låter helt otroligt att det ska vara så här – hur kan bankerna tillåta det? Att man ska handla för 50 kr, när man ska handla ett frimärke – vem gör det??? Jag fattar inte… 


Ni får ha det så gott, så hörs vi! 

Inga kommentarer: