lördag, november 21, 2015

Mysdag på Liseberg

Lördag morgon, upp och äta en rejäl frukost och gå ner till bostadsföreningens bussresa till Liseberg. Den avgick klockan 12, som vi for iväg på. Så vi gick runt och tittade där på Liseberg. Först tog vi oss en öl och sen gick vi till Burger King och åt en hamburgare. Jag tyckte det räckte att äta så. Sen gick vi och tog oss en Irish Coffee. Sen köpte jag mig en stor en julgranskula och en liten gris som jag ska ha till det. Det var riktigt småkul och väldigt trevligt.


Sen åkte vi hem och satt och såg på 100 Code och sen Morden i Sandhamn. Det kändes väldigt trevlig. En underbar lördag. Gå och strosa och inte göra något. Det var helt fantastiskt och jättebra.  Men så är det. Ni får ha det så gott, så får vi se. Det ligger lite bilder från Liseberg på min sida här också








Inga kommentarer: