onsdag, oktober 21, 2015

Träning eller inte

God morgon på er. Mitt i veckan och onsdag. Idag var det trögt att komma upp. Jag var trött och hängig och jag kände att; nej,….nej. 
Så hade jag ju lovat med ett halvt öga att jag skulle köra gubben till station. Hade jag tänkt klart så hade jag ju nog kört honom till station och sen åkt hem och gjort i ordning mig istället. Men det blev andra bud här, så han körde mig till jobbet. Och så tänkte jag sen: Hur i helvete ska jag ta mig till spinningen ikväll? Det får lösa sig. Jag ska sms:a pojken och höra om han kan hjälpa mig, för idag har vi bikupe-utvecklingssamtal på jobbet. Jag får höra om han kan köra mig snabbt till träningen klockan sex här. Ni får ha det så gott, så får jag snurra runt lite mer här idag.

Jag fick se en väldigt bra föreläsning på dysleximässan på lördag, som jag gärna vill gå på. Men får jag ingen skrivtolk med mig så tror jag att jag hoppar den faktiskt, för jag har ingen behållningannars.

Jag jobbade till kl 18 och sen tog jag och gick ner till Innovatum och tog en spinning. Jag klarar det lite bättre nu. Jag känner att det blir jättebra. Sen kom gubben och hämtade mig och så åkte vi hem. Det var så typiskt för då hade tvättmaskinen gått sönder också. Ja, det är skit. Det är allting.


Men ni får ha det så gott, så hörs vi.

Inga kommentarer: