fredag, oktober 09, 2015

E väl snart......

Ja, nu är det fredag och så. Jaha, och jag känner mig väldigt trött och seg. Ingen glädje för att det ska vara helg. Jag orkar inte göra extra grejor, känner att energin slocknar med en gång nästan. Det känns inget kul. Men jag ser fram emot eftermiddagen för då ska jag gå till frissan och göra i ordning mig. Jag funderar på om jag ska göra trefärgade nyanser i mitt hår. Markant då. Jag såg en på TV4 som jag tyckte var lite häftig, fast inte de färgerna då i så fall. Hon hade ljust upptill så hade hon grått och lite svart och ljust igen då. Men jag vet inte. Jag har inte bestämt mig. Få se vad jag orkar och vill.
Så ska vi äntligen tapetsera färdigt i lilla hallen. Nu ska jag ha in ett skåp och det är moment 22 tycker jag. Men det får jag försöka och känna att man orkar och man måste plocka i ordning. Och nästa helg ska jag ha Tupperware-party. Då måste jag fixa nåntingtill det. 
Vi får se vad helgen blir.

 Om vi ska åka på Eds-marknaden eller  till IKEA eller vad det blir. Vi får se, men gubben ska gå på nån science fiction-film imorgon men det tänker inte jag se på överhuvudtaget. Det orkar jag inte. 
Efter frissan – det blev ingen färgning sådär - det blev min sedvanliga färg som jag brukar ha. möttes vi upp på kvarterskrogen som vi alltid gått på förr. Vi tog oss lite mat där och åt. Han hade med sig en kompis och vi satt och tjötade. Jag tog klyftpotatis och kebab och han tog kebabsallad. Så tog vi några kikare öl och smaskade och år. Så tog vi bussen hem och vi var trötta båda två och stupade i säng. 

Ni får ha´t så bra!

Inga kommentarer: