onsdag, september 23, 2015

Dagens planering

Lite funderingar på dagens grejer och sånt. Jag går upp klockan 6:40 varje morgon och jag känner att jag stressar och stressar, men jag försöker att bli lite bättre. Och sen är det stress för att försöka hitta en bilparkering vid jobbet. Det är ju inte lätt annars. Jag vill ha lugn och ro och parkera och så där. Och se att jag vaknar helt och hållet. Jag är ibland lite mossig och lite slö och så där. 
Idag är det ingen träning. Idag tänkte jag gå och göra i ordning mina naglar och sen ska jag gå på kontroll för min hälsa. Mina planer för träningen i veckan som är kvar är: gym eller vattengympa i morgon och spinning på fredag. Då känner jag mig nöjd med min träning. Då har jag tränat fem av åtta dagar. Det är väldigt bra och jag känner mig nöjd. Jag hoppas jag kan få bra hälsa och att jag kan cykla till våren. Jag hoppas det, att jag kan få röra på mig. 
Ni får ha det så gott! Jag har rört till ordentligt hemma i morse, för jag visste inte vad jag skulle ta på mig, men det får jag ta i när jag kommer hem. 
Ni får ha det så bra!
mina katter


nymålade naglar med förstärkning

Inga kommentarer: