fredag, augusti 14, 2015

Änklingen får man

Nu är det ny dag och ny start på jobbet. Jag var så gullig mot min gubbe och körde honom till jobbet. Sen satt jag och pillade en stund på min nya Iphone och kikade lite grann och försökte få ordning på den. 
Sen träffade jag kollegor på jobbet. Jättetrevliga. Vi skulle gå bort och titta på nya lokaler till jobbet för vi har fått många mer elever. Vi måste bygga ut våra lokaler. Vi smet in på konditoriet och tog lite kaffe och satt och pratade en stund. Sen gick vi upp och tittade och kollade lite granna. 
Så fick jag sms från min gulliga älskling, han kunde inte hinna hem och ta ut cabben. Jag tänkte att jag åker bort till Daniel på Olander. Gud vad dom är bra firma och bra service har dom! Han var så snäll. Vi fick ut bilen så vi får gå in och betala på måndag. Vi åkte faktiskt till våran myskrog hemma; Emmas. Han tog en kebabsallad och jag tog mig en kebabtallrik. Där satt vi en stund och sen åkte vi ut till en kompis till honom och satt ute. Det var riktigt skönt och åka nercabbat. Det var helt underbart att känna. Det blev i alla fall en liten stund på den härsommaren som vi kunde vara ute med bilen. Det var helt underbart och jätteskönt och komma ut. Men ni får ha en god kväll! Nu ska jag krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: