onsdag, april 15, 2015

Redan onsdag

Är det lille-lördan eller inte? Det var lite trögt att komma upp och sådär, det kändes lite segt. Men det är snart helg igen, det är bara två dagar till, så det känns bra. Det har gått jättebra på jobbet, jag har grejat och donat.

 Dom var och hämtade mig med bilen när jag slutade jobbet, och vi hämtade den andra bilen från service. Så jag fick köra bil, och jag tycker väl inte det är så himla kul att köra bil, men det gick bra, och jag klarade att fixa det.

Sen gjorde pojken i ordning korv och makaroner, stuvningen till makaronerna gjorde jag. Men han stekte korven. Jag kände att nu har jag ingen lust att göra nåt mer, det får bara bli som det blir, tänkte jag.
Jag gjorde inte så mycket när jag kom hem igår, jag satt och tittade på Arga snickaren. Det är samma koncept och samma tragedi på allihop, att dom har börjat på tio olika ställen. Det är inget roligt att se på längre, det är bara tragedier.



Jag gick och la mig ganska tidigt. Men jag tycker det var så roligt med Siri, jag fick ju testa den, och den svarade mig ju kaxigt tillbaka! Jag ska lägga ut den på bloggen här under dagen. 

                                                  Ni får ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: