måndag, april 20, 2015

Går fort

God morgon! Ny är det ny arbetsvecka. Veckorna går fort och snart är det väl sommarlov: Det är helt underbart.


Gud, vad segt det var att komma upp i morse. Det var inte så gott. Min astma spökar lite granna. Jag blir tätt i näsan
Sen blev jag lite sur hemma. Jag skulle ju haft min fönapparat imorse.  Då fasen hade ungarna tagit den. Så jag är blöt i huvet och jag är irriterad!  Ja, det är inte alltid så himla lätt…

Men jag har tryckt på knappen och sagt ja. Jag ska gå med i en förening nu. Jag har ju hållt upp ett bra tag nu. Nu ska jag börja igen. Men jag ska inte vara aktiv. Passiv medlem bara, hade jag tänkt mig och inget annat.
Det blev ju lite sent igår. Jag kom i säng sent men jag var inte trött. Överenergi var det. Tur att min käre gullenutten sa till mig att lägga ifrån mig skärmen och lägga mig ner. Klick!, sa det så sov jag. Typiskt, han fick ju rätt. Jaja, så är det.

Det är härligt väder ute nu. Solen skiner men det är kallt. Det är inte riktigt gott ute. Men ni får ha en trevlig måndag!


Inga kommentarer: