tisdag, maj 20, 2014

spännde dag

Tisdag och allting… det gick att jobba som vanligt, jag kom upp tidigt, det var jättegott att komma upp, helt underbart! 



 Jag jobbade, och sen gick jag och mötte min lille gullegubbe, och så skrev vi på husköpet igår. Det var väl lite pirrigt, vad har man gett sig in på när man är så här gammal? Men det känns rätt, jag tycker det känns gott, man kan rå sig och göra precis som man vill. Efter det var vi och firade på Sibylla, tog oss var sin hamburgare, och sen körde han hem mig.

 Jag kunde inte göra nåt direkt, men jag fick i alla fall igång en diskmaskin, och sen pratade jag med mina kissar. Det blev inte mer gjort över huvud taget. Så det var min dag, min stora dag egentligen kan man säga. Nu får jag börja packa igen fast jag sa ”Aldrig mer i mitt liv!”. Men nu blir det så igen. 


Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: