onsdag, april 30, 2014

Upp på morgonen och jobba som vanligt. Springer runt, det är många som är sjuka. Jag tänkte att jag skulle promenera hem, men jag känner att jag orkar inte det.

Sen fick jag se Anna Janssons  ”Skymningsbarfotabarn”. Ja, Anna Jansson gör väldigt bra böcker och jag tycker det är både kittlande och lite rogivande och sitta och läsa, så jag blev sittande och lyssna  på den här boken i går kväll. Det blev inte så mycket gjort, jag skulle göra det och det... men jag tyckte det var riktigt roligt och läsa boken. Det kändes jättebra. Äntligen har jag fått tillbaka lusten att läsa och lyssna och ha tålamod. Det har jag inte haft på länge.Det känns underbart.

Så var det igår och det var ganska lugn. Det är tur attLegumus lägger ut lite nya böcker. Det känns lite nyare och det går fortare nu och man behöver inte vänta i flera år för och få en ny bok som andra pratar på en arbetsplats och i skolan.. Nu finns dom nästan efter några veckor. Det går snabbt nu med den här nya tekniken och det är bara och ladda ner direkt till Iphonen. Det känns ypperligt bra!

Sköna maj är det nu och snart ska vi fira in valborg. Jag är på jobbet och sen ska jag faktiskt gå ner och träna. Jag känner att jag behöver göra det. Jag har inte gjort det på 1,5 vecka nu. Jag ska pröva och träna i eftermiddag och sen ta det lugnt och läsa min bok och ha det riktigt lugnt och skönt. Jag bara väntar på att få läsa den här boken. Vi får se vad det blir härunder dagen. Men jag har bestämt mig för att gå och träna. Jag längtar efter träningen faktiskt. Det känns jättebra.

Nu får ni ha en bra dag och så hörs vi!

 

Inga kommentarer: