måndag, april 14, 2014

Redan måndag

Vilken natt det blev för mig, jag vaknade varannan timme och det var lite jobbigt.
Jag gick upp och åt frukost och åt lite fil och flingor och drack kaffe.

Jag prata med min kollega, så vi var på loppis i eftermiddags. Jag fick köpt mig en kattklösbräda, jag får se om den blir bra här. Sen fick jag tag i några glas, som jag tror att Pojvännen gillar, men vi får se.

Jag hade ingen större ork och lust att gå på träning, så när jag till sist skulle avboka, så gick det inte och jag var tvungen att åka ner på träningen. 
Det är typiskt, jag får värk i mina handleder direkt, det är inte gott och det gör ont direkt, så mina händer säger ”stopp nu” för detta. Det är inte kul! Det känns motvilligt. Jag får hoppas att de kan göra något åt mina handleder snart, så jag inte blir skogstokig av värken.
Jag prata med min pojkvän och vi hade trevligt och prata en stund.

Nu ska jag krypa ner i sängen och imorgon kommer finansministern och vi ska greja med deklarationen, så får vi se hur det slutar.

Vi ska ha möte med handikappföreningarna och jag ska avgå som ordförande, för jag kan inte sitt med längre för att jag har gått ur föreningslivet, jag är inte aktiv och har inte varit det på många, många år. Jag kan inte vara kvar som ordförande, jag måste kunna få avgå riktigt också. Vi får se hur detta går imorgon.

Ni får ha en trevlig kväll på er, så får vi höras!

Inga kommentarer: