söndag, april 27, 2014

Här min små söta Exotic

Söndag ny dag och nya äventyr. Vi gick upp och han gjorde i ordning på balkongen så vi kunde ha premiär genom att sitta där! Vi satt och åt lite frukost med lite mannagrynsgröt med kaffe och hade allmänt trevligt. Sen gjorde vi oss i ordning och gick ut på en skogspromenad på ett par kilometer. Sen gick vi och handlade potatis. Sen gjorde jag ugnsstekt lax med pesto på, fiskkrydda, salt och lite ost på. Sen hade vi potatis, hollandaisesås och grönsaker till det. Det var riktigt smarrigt och gott. 


Sen tog vi lite kaffe och glass till efterrätt. Vi satt ute på balkongen, och det var så skönt med inglasad balkong. Där kan vi sitta och mysa och pysa. Och våra små pissar är med och hänger med.

Nu har jag köpt en hel färsk kyckling, som jag ska ha i veckan. Jag fick ett bra tips på kycklingpaj, så jag är lite sugen på det, så jag ska kolla om jag inte ska göra en sådan. Det blir gott! Vi får se vad jag hittar på här, ni får ha en trevlig afton!

Inga kommentarer: