onsdag, augusti 21, 2013

Å vilken dag

Mitt i veckan, jag håller på och grejar med uppgraderingar av Windows från 7 till 8. Då börjar dom minska med ett hjälpmedel med talsyntes, det fungerar inte till detta. Det är lite tråkigt att det händer såna saker. Så gick det sin gilla gång på jobbet som vanligt. Det blev inte så mycket mer gjort på jobbet.

 Så tog jag bussen bort till frissan, och jag var så gôrnervös för min nya frissa. Jag försökte förklara att jag vill inte vara ljus och jag vill inte vara mörk. Det blev perfekt! Jag blev helnöjd och det blev helt som jag ville ha det. Hon kunde sin sak.

 Sen gick jag till min boyfriend som bjöd mig på middag. Så var hans son där, och vi pratade hade det allmänt trevligt. Vi drack kaffe och så åkte vi ner till slussarna och tog oss en glass sent på kvällen. Vi var ute och åkte cab, det var riktigt trevligt. Så följde han med upp och vi donade lite grand. Sen åkte han hem. 

Han är så trevlig och hjälpsam och mysig, det känns väldigt gott! Han är så omtänksam, jag har aldrig varit med om nån liknande människa! Så är det. Ni får ha en trevlig kväll nu!

Inga kommentarer: