tisdag, juni 18, 2013

röjningsarbetet

Kära bloggare!

 Det är många som har saknat mitt skrivande på min blogg, men jag har haft fullt upp med mitt nya liv, som jag har fått. Det är helt underbart, och jag mår prima liv! Jag känner att jag mår så gott och jag känner att jag kan njuta av det här livet. Det har nästan hållit i 6 månader nu och vi gör så mycket trevligt tillsammans. Vi har varit till hans släktingar och haft studentfirande och vi har varit ute och grillat. Vi gör mycket mysigt tillsammans. Jag känner mig helnöjd över hur det fungerat.
Nu har jag det tråkigt framöver här hemma med röjningsarbetet. Jag tror jag håller på att bli skogstokig – jag håller på att leta ihjäl mig efter saker och sånt. Det svåraste tycker jag är att vika kläder och få ordning. Min kära pojkvän säger att jag har så mycket kläder. Jaha, har jag mycket kläder?! Jag tycker det är roligt med kläder, det är det enda nöjet jag har, om jag säger så. Nu måste jag ta tag i detta – jag gick till jobbet idag, fast jag var ledig – stollhotta Josla här! Nu måste jag hem och ta tag i detta. Jag ska köpa mig en flaska vin och börja och rensa ordentligt. Jag kör igång Spotify via min stereo nu – det har blivit jättebra med mina såna saker. Nu får ni ha en trevlig dag. Nu vet ni vad som händer omkring mig.

Inga kommentarer: