söndag, juni 23, 2013

Längtar ute på en biltur

Q

God morgon på er allihopa!

 

Jag har aldrig varit så trött som jag är idag! Jag var helt seg!

Jag tog lite kaffe och lite müsli och sen ringde jag till min kattvakt. Vi tog en liten promenad. Till och med hon tyckte att jag såg trött ut.

Jag skulle hem och göra nåt, men det blev bara en tvätt och sen diska jag.

Sen var jag till kontrollanten och vi åt lite pizza.

Jag skulle göra så mycket, men faktisk, jag har nog fått sålt min furusekretär. Sen är det bara några saker till som ska bort.

Jag njuter fortfarande av min fina balkong, det är tur att jag har en så bra pojkvän som har fixat den så bra!

Jag är så nöjd med min nya telefon, jag trodde aldrig jag skulle gilla iPhone, men det är inget märkvärdigt med den. Jag klarar att göra det jag ska, jag behöver inte vara rädd. Det känns gott.

Jag tror jag ska krypa ner i sängen för jag ska ringa vaktmästaren i morgon. Sen ska vi ut på kvällen.

Det är fint väder ute, men jag måste gå och lägga mig.

  Nu längtar man ute på en biltur



Inga kommentarer: